joi, 30 septembrie 2010

Legile universale (Legile Kybalionului)


1. Legea Mentalismului

Totul este Spirit, Universul este mental.

Pot stii fiindca-mi reamintesc.

2. Legea Corespondentei

Tot ceea ce compune universul se regaseste in toate componentele sale, atat in cele mai mici, cat si in cele mai mari, desi in proportii diferite. Tot ce exista isi are corespondentul: curgerea vietii omului corespunde curgerii vietii in univers.

Ceea ce este Sus este ca si ceea ce este Jos. Ceea ce este Jos este ca si ceea ce este Sus.

Cerul si Pamantul sunt eu.

3. Legea Vibratiei

Nimic nu sta (nu este in repaus), totul se misca, totul vibreaza.

O amintire adevarata pot s-o traiesc numai la intensitatea vibratiei dintai.

4. Legea Polaritatii

Totul este dublu; orice lucru are doi poli: totul are doua extreme; asemanatorul si neasemanatorul au aceeasi semnificatie; polii opusi au o natura identica, insa de grade diferite; extremele se ating; toate adevarurile nu sunt decat semiadevaruri; toate paradoxurile pot fi conciliate.

Singuratatea o sfarsesc prin eu sunt tu si tu esti eu.

Unde este binele este si raul, iata Armonia!

5. Legea Ritmului

Totul se scurge inauntru sau inafara; orice lucru are durata sa; totul evolueaza, apoi degenereaza, balansul pendulului se manifesta in totul; masura oscilatiei la dreapta este asemanatoare cu masura oscilatiei la stanga; ritmul este constant.

Ma ating, ma despart si iar ma ating intr-un joc continuu si in acelasi ritm.

6. Legea Cauzei si Efectului (Karma)

Orice Cauza are Efectul sau; orice Efect are Cauza sa; totul se intampla conform Legii necunoscute; sunt numeroase planuri ale cauzalitatii, insa nimic nu scapa Legii.

Sunt raspunzator de fapta mea fie ea considerata buna sau rea si stiu ca-i voi accepta consecintele.

7. Legea Genului

Este un gen in toate lucrurile; totul are principiile sale Masculin si Feminin; genul se manifesta in toate planurile.

Eu sunt genul tau in masura in care tu esti genul meu.

Ce are Ea mai gingas, mai cald, mai chemator, mai invaluitor, mai frumos Tu cauti. Ce are El mai ocrotitor, mai viguros, mai puternic, mai activ, mai tare, mai tenace, mai dornic de a invinge Tu cauti.

4 comentarii:

  1. Împărtășesc această mărturie partenerilor care suferă în relațiile lor, deoarece există o soluție durabilă.
    Soțul meu ne-a lăsat pe mine și pe cei 2 copii ai noștri pentru o altă femeie timp de 2 ani. Am încercat să fiu puternică doar pentru copiii mei, dar nu am putut controla durerile care îmi chinuie inima. Am fost rănit și confuz. Aveam nevoie de ajutor, așa că am făcut o cercetare pe internet și am dat peste un site unde am văzut că Dr Dawn acuna, un vrăjitor, poate ajuta la recuperarea iubiților. Am contactat-o ​​și a făcut o rugăciune și vrăji speciale pentru mine. Spre surpriza mea, dupa 2 zile, sotul meu s-a intors acasa si m-a implorat pe mine si pe cel al copilului. Așa ne-am reunit din nou și a fost multă dragoste, bucurie și pace în familie.
    Puteți, de asemenea, să contactați Dr dawn acuna, un puternic vrăjitor pentru soluții,
    *Dacă vrei să te reîntâlnești cu iubitul tău.
    *Dacă vrei vraja pentru a atrage un iubit.
    *Dacă vrei ca vraja să rămână însărcinată.
    *Dacă doriți vraja pentru a opri avortul spontan.
    *Dacă vrei vraja pentru a vindeca orice boală și altele.
    Contactați-o pe e-mailul ei de contact { dawnacuna314@gmail.com }
    WhatsApp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere
  2. Unë po e ndaj këtë dëshmi për partnerët që vuajnë në marrëdhëniet e tyre, sepse ka një zgjidhje të qëndrueshme. Burri im më la mua dhe 2 fëmijët tanë për një grua tjetër për 3 vjet. U përpoqa të jem e fortë vetëm për fëmijët e mi, por nuk munda t'i kontrolloja dhimbjet që më mundonin zemrën. Isha i lënduar dhe i hutuar. Unë kisha nevojë për një ndihmë, kështu që bëra një kërkim në internet dhe hasa në një faqe ku pashë Dr.Fady një magjistar, që mund të ndihmojë të kthehen të dashuruarit. E kontaktova dhe ai bëri një lutje dhe magji të veçanta për mua. Për çudinë time, pas disa ditësh, burri im u kthye në shtëpi. Kështu u ribashkuam përsëri dhe kishte shumë dashuri, gëzim dhe paqe në familje. Ju gjithashtu mund të kontaktoni Dr.Fady, një magjistar i fuqishëm për zgjidhjet e kontaktit të tij
    drfady720@gmail.com ose mund ta shtoni në Whatsapp +2349039422406

    RăspundețiȘtergere
  3. Emri im është moise. Unë jam një burrë i martuar që kam pasur një keqkuptim me gruan time sepse nuk arritëm të lindnim asnjë fëmijë. Unë u verbova dhe fillova të abuzoja me gruan time, duke i thënë se ajo ishte shkaku i gjithë problemit tonë. Por kurrë nuk e dija se dikush tjetër ishte shkaku i problemit tim familjar. Një ditë po mendoja për gjërat dhe gati sa nuk i telefonova gruas sime për ta pyetur se nga vinin problemet tona. Ajo kurrë nuk dinte çfarë të thoshte, si një burrë që nuk mund të duroj më, kështu që ia shpjegova një miku që më prezantoi me një njeri shpirtëror të quajtur Dr. Fady i cili do të më jepte një zgjidhje që nuk mund ta besoja. do të funksionojë për mirë në familjen time. Kontaktova me njeriun shpirtëror, i shpjegova situatën dhe ai më tha gjërat që duheshin për sakrificë. Pas një muaji punë, gruaja ime mbeti shtatzënë dhe unë isha shumë e lumtur për këtë, sepse kjo ishte gjithçka që prisja falë Dr. Fady për gjënë e madhe që bëri për familjen time. Mos u shqetësoni për problemet tuaja të jetës, kontaktoni Dr. Fady në Whatsapp: +2349039422406 ose me email: drfady720@gmail.com

    Ju gjithashtu mund ta kontaktoni atë për magjitë e mëposhtme

    magjia e dashurisë
    magji e lotarisë
    magjia e hakmarrjes
    magji e mbrojtjes
    Drejtshkrim për kancerin
    Drejtshkrim për të rikthyer ish-burrin/të dashurin/të dashurën tuaj
    Drejtshkrim për abort
    Unazat magjike për fuqitë për të urdhëruar gjërat të ndodhin
    dhe çdo gjë tjetër që ju shqetëson në jetë

    RăspundețiȘtergere
  4. Prima dată când mă întâlnesc cu un medium psihic și trebuie să spun că chiar merită. Au trecut 6 luni de când soțul meu m-a părăsit fără să spună nimic. Toate datorită doctorului Ellen am reușit să mă conectez din nou cu soțul meu cu vraja lui puternică de dragoste pentru reuniune și acum mă iubește mai mult decât înainte. Veșnic recunoscător cu The Great Dr Ellen! Recomand cu căldură, datele sale de contact WhatsApp (+2348106541486 ).Email: ellenspellcaster@gmail.com

    RăspundețiȘtergere